Index
A B C D E G I M N O P R S T U V
All Classes All Packages
All Classes All Packages
All Classes All Packages
C
- checkMove(int, Coordinates) - Method in class reversi.BitBoard
-
Checks if
player
is allowed to place a stone at the positioncoord
. - checkMove(int, Coordinates) - Method in interface reversi.GameBoard
-
Diese Methode überprüft ob der Spieler
player
an die Positioncoord
setzen dürfte. - checkMove(int, Coordinates) - Method in class reversi.TextGameBoard
- clone() - Method in class reversi.BitBoard
-
Creates a copy of the game board This is useful to evaluate hypothetical moves.
- clone() - Method in interface reversi.GameBoard
-
Legt eine Kopie des Spielbretts an.
- clone() - Method in class reversi.TextGameBoard
- coord - Variable in exception reversi.OutOfBoundsException
-
Enthält die "illegale" Koordinate
- Coordinates - Class in reversi
-
Die Klasse Coordinates beschreibt eine Position auf dem Spielfeld.
- Coordinates(int, int) - Constructor for class reversi.Coordinates
-
Erzeugt eine neues Coordinates-Objekt
- countStones(int) - Method in class reversi.BitBoard
-
Counts the number of stones for a given player.
- countStones(int) - Method in interface reversi.GameBoard
-
Zählt die Anzahl der Steine für einen gegebenen Spieler.
- countStones(int) - Method in class reversi.TextGameBoard
All Classes All Packages