Index

A B C D E G I M N O P R S T U V 
All Classes All Packages

C

checkMove(int, Coordinates) - Method in class reversi.BitBoard
Checks if player is allowed to place a stone at the position coord.
checkMove(int, Coordinates) - Method in interface reversi.GameBoard
Diese Methode überprüft ob der Spieler player an die Position coord setzen dürfte.
checkMove(int, Coordinates) - Method in class reversi.TextGameBoard
 
clone() - Method in class reversi.BitBoard
Creates a copy of the game board This is useful to evaluate hypothetical moves.
clone() - Method in interface reversi.GameBoard
Legt eine Kopie des Spielbretts an.
clone() - Method in class reversi.TextGameBoard
 
coord - Variable in exception reversi.OutOfBoundsException
Enthält die "illegale" Koordinate
Coordinates - Class in reversi
Die Klasse Coordinates beschreibt eine Position auf dem Spielfeld.
Coordinates(int, int) - Constructor for class reversi.Coordinates
Erzeugt eine neues Coordinates-Objekt
countStones(int) - Method in class reversi.BitBoard
Counts the number of stones for a given player.
countStones(int) - Method in interface reversi.GameBoard
Zählt die Anzahl der Steine für einen gegebenen Spieler.
countStones(int) - Method in class reversi.TextGameBoard
 
A B C D E G I M N O P R S T U V 
All Classes All Packages